O Nama

Kompanija TEKO LIFTOVI DOO je osnovana od strane profesionalaca koji su radeći, ne samo u zemlji već i u inostranstvu, položili temelje ovog preduzeće sa idejom da postane lider u oblasti liftovske industrije.

Stručno specijalizovana, od samog početka osnovna i jedina delatnost preduzeća je projektovanje, isporuka, montaža, održavanje i remontovanje svih vrsta liftova, platformi, pokretnih stepenica i pokretnih traka.

TEKO LIFTOVI DOO je društvo ograničene odgovornosti u privatnoj svojini sa sedištem u Ulici Cerska br.6, 11000 Beograd, opština Vračar, a sa poslovnim prostorom na adresi Živka Daviovića 85a – Alpha city, Beograd, Opština Zvezdara, kao i sa predstavništvom na adresi Neufarhner Straße 13, 85716 Unterschleißheim, München, Nemačka. Članovi našeg tima su raspoređeni po sledećim sektorima:

Prodaja

Tim akvizitera osim što će Vam predočiti kataloge, cenovnike i ostale komercijalne i tehničke prednosti saradnje sa nama, uvek će pažljivo saslušati Vaše potrebe, dogovoriti sve detalje saradnje sa Vama i usmeriti Vas ka našim timovima iz drugih sektora, kako bi izbor proizvoda i usluga, koji su Vama potrebni, uvek bio pravi.
AFTERSALES deo sektora prodaje obezbeđuje, pored povoljnosti davanja dobrih garancija (dužih od garancija samih proizvođača), kvalitet više jer i obezbeđuje sve rezervne delove u periodu od 7 (sedam) godina za proizvode kupljene kod nas.

Projektovanje

Tim diplomiranih i licenciranih stručnjaka u našem projektnom birou radi profesionalno vodeći računa o maksimalnoj funkcionalnosti ali i o uslovima u kojima treba realizovati projektni zadatak prilagođavajući svaki projekat najvišim standardima bezbednosti i ekonomičnosti.

Konsalting, kao sastavni deo ovog sektora, nudi predloge tehničkih rešenja sa mogućnošću vršenja stručnog nadzora, uz izlazak na teren, radi boljeg uvida u specifičnost posla, a u skladu sa svim važećim propisima.

Nabavka

Sektor nabavke obezbeđuje brzu i efikasnu isporuku kvalitetne i pouzdane opreme svetski poznatih proizvođača. Osim dobijanja najbolje opreme za uloženi novac, poštovanje dogovorenih rokova je sinonim za uspešno izvođenje svakog projekta, o čemu brine ovaj sektor.

Montaža

Dobro obučene ekipe montera garantuju pravilnu i kvalitetnu montažu u dogovorenom roku. U skladu sa najvišim standardima koje diktira struka, naši monteri rade vodeći računa o uspešnoj implementaciji svih dogovorenih rešenja u okviru aktuelnih propisa i zahteva komintenata. U cilju stvaranja izuzetne poslovne mreže sačinjena je podrška od strane velikog broja kooperanata sa kojima su potpisani ugovori o poslovno-tehničkoj saradnji, a u cilju pružanja što kvalitetnijih i bržih usluga.

Magacin i logistika

Ovaj sektor obavlja funkciju stručnog prijema, razvrstavanja, skladištenja opreme, materijala i rezervnih delova, njihovog brzog i pravilnog transporta i skladištenja na lokaciji gde se izvode radovi. Ovaj sektor je opremljen adekvatnim teretnim i utovarnim vozilima i alatima, centralizovanom bazom podataka kako bi u svakom trenutku bilo obezbeđeno nesmetano obavljanje posla ostalih sektora.

Servis, remont i tehnička podrška

Osnovni zadatak servisa je redovno mesečno održavanje liftova u cilju sprečavanja mogućih kvarova. Međutim, u slučaju da dođe do kvara, naši iskusni i kvalifikovani serviseri koji su dostupni 24h, sedam dana u nedelji, za hitne intervencije, će upotrebom najkvalitetnijih materijala i alata, što je pre moguće, kvalitetno, rešiti svaki tehnički problem bez obzira na njegovu složenost. Servis sačinjavaju dobro opremljene ekipe sa višegodišnjim iskustvom i odličnim poznavanjem opreme koju smo mi isporučili ali i opreme koje su isporučile druge kompanije.

Remontovanje liftova je takođe jedna od mogućnosti koju nudimo investitorima i skupštinama stanara koji nemaju materijalnih mogućnosti za veća ulaganja. Remontima se prilazi studiozno uz traženje najboljih alternativnih rešenja koja omogućavaju dalju funkcionalnost liftova, platformi i ostalih uređaja za ovaj vid transporta. Naša, uvek dostupna, tehnička podrška je ozbiljan after-sales tim koji obezbeđuje sve potrebne informacije i dokumentaciju neophodnu za pravilno postavljanje, rad i održavanje svakog sklopa.

Finansije

Finansijska služba pored vođenja računa o zaštiti interesa našeg preduzeća takođe vodi računa o interesu naših komintenata. U tom cilju, ovaj sektor će, pre potpisivanja ugovora, biti konsultovan radi pronalaženja najpovoljnijih finansijskih rešenja na obostrano zadovoljstvo.

Administracija

Administrativni sektor, uz izuzetnu efikasnost, prati tok svakog posla pojedinačno, do finalnog izvođenja, obezbeđujući svu potrebnu dokumentaciju za ispunjavanje svih zakonskih regulativa.